Doprava a expedice
Jak probíhá expedování zboží v iPhonarna.cz:
Pokud již u nás máte vytvořenou objednávku, tak zcela jistě již pracujeme na co nejrychlejším a nejhladším doručení.
Doba doručení:
Objednáte-li u nás do 14:00, připravíme vaši objednávku k expedici ještě ten den. Objednávky po 14:00 budou připraveny k expedici až ten následující. U pátečních a víkendových objednávek bude zboží připraveno k expedici v pondělí.
Zboží je odesláno nebo připraveno dle vašeho požadavku v objednávce:
PPL - Kurýrní služba v rámci dodávání zásilek po ČR/SK doručí vaši objednávku obvykle 24 hod. V krajních případech může dodání trvat 48 hod například v situacích kalamitních stavů nebo nadměrného vytížení přepravy. Kurýři jsou profesionálové a vždy dbají na prvotřídní servis u doručování. Zásilky jsou vždy pojištěny na cenu objednávky (hodnotu předmětu v balení). Krom dopravy k vám domů nabízí PPL i variantu dodání do PPL - ParcelShop, tedy na místo, kde si svou zásilku vyzvednete.
Pro sledování vaší objednávky online použijte odkaz - ZDE.
Zásilkovna - Kurýrní služba s možností vyzvednutí zásilek na výdejních místech po ČR/SK, nebo i přímo k vám domů. Zásilkovna je velice komfortní přepravní společnost pro malé balíčky. Je velice oblíbená u menších předmětů. U volby přepravy prostřednictvím tohoto přepravce není možné zboží objednat na dobírku.
Pro sledování vaší objednávky online použijte odkaz - ZDE.
Osobní odběr - Nejrychlejší varianta jak dostat vaše vysněné zboží k vašim rukám. Naše pobočka se nachází v Brně a na dosah našeho skladu. Ihned po připravení zboží je vám odeslán potvrzující mail s výzvou k odběru vaší objednávky.
iPhonárna rozvoz - Náš osobní kurýr vám zařízení přiveze domů, kanceláře, rodičům, zkrátka kamkoliv se vám to hodí a budete si přát. Aktuálně tento rozvoz nabízíme v Brně, kde sídlí naše pobočka. V případě individuální cesty se na nás neváhejte obrátit do našeho chatu nebo se nás zeptejte ZDE.
Balení zboží a ochrana při přepravě:
Každou objednávku velmi pečlivě balíme dle povahy zboží uvnitř zásilky. Každá zásilka je profesionálně zabalena v našem logistickém centru tak, aby se jí nic nestalo.
Pro iPhone používáme speciální krabičky s fixačním středem abychom v případě pádu krabice zajistili nepoškození zboží.
U notebooků zase používáme speciálně připravené krabice pro to, aby se notebook cítil u přepravy jako v bavlnce.
Nemusíte mít strach - Každá vaše objednávka je pojištěna na skutečnou hodnotu. Pracujeme s doručením prostřednictvím našich partnerů PPL a Zásilkovny s 99,99% úspěšností u doručování. Ročně dojde ke komplikaci k jednotkám případů - Proto jsme tu ale my, téměř 24/7 - Neváhejte se na nás obrátit ZDE.
Pár tipů pro vás:
Zásilka je poškozena nebo není v pořádku? Přepravci sdělte, že zásilku přebíráte s výtkou. Kontaktujte nás a my vás provedeme řešením této situace. Většinu těchto situací jsme schopni vyřešit obratem, nikdy vás však nenecháme veštychu a pomůžeme vám řešit i ty komplikovanější případy.
Objednávka přišla nekompletní? I toto se může stát, i naši zaměstnanci jsou pouze lidé. Dorazila-li objednávka nekompletní, co nejdříve se ozvěte a společně tento nedostatek vyřešíme a napravíme.
Potřebujete zboží doručit expresně? Žádný problém, díky naší logistice po většině části ČR jsme schopni ve většině případů vyhovět požadavkům klienta.
Pokud vám není něco jasné, nebo u vaší zásilky došlo ke komplikacím, obraťte se na nás, kontakt na náš najdete ZDE.